Aicinām gūt iedvesmu konferencē “Brīvprātīgais darbs – Tavs veiksmes pakāpiens II”

Aicinām gūt iedvesmu konferencē  “Brīvprātīgais darbs – Tavs veiksmes pakāpiens II”

Lai koordinēts un mērķtiecīgi vadīts brīvprātīgais darbs darbotos nevalstisko organizāciju un pašvaldību mērķu sasniegšanā, ik pa laikam ir nepieciešams smelties iedvesmu no citām organizācijām un pašvaldībām – gan tām, kas apbalvotas ar titulu “Gada brīvprātīgais 2015”, gan tām, kas guvušas jaunas atziņas no brīvprātīgā darba apmācībām. Tāpēc aicinām pieteikties konferencē “Brīvprātīgā darbs – Tavs veiksmes pakāpiens II”, kas notiks š.g. 21. aprīlī!

 

Konferencē Jūs gūsiet iedvesmu no Ziedot.lv vadītājas Rūtas Dimantas, uzzināsiet par jaunākajām aktualitātēm Nodarbinātības valsts aģentūras brīvprātīgo datu bāzes attīstībā no Inta Teterovska, kā arī gūsiet daudz praktisku ieteikumu brīvprātīgā darba vadīšanā un koordinēšanā no Gada brīvprātīgais 2015 laureātiem - Radošās apvienības jauniešiem TREPES prezidentes Ramonas Liepiņas un Madonas pašvaldības Bērnu un jauniešu centra direktores Gunitas Kļaviņas.

 

Saistoši būs arī uzzināt, kas nevalstisko organizāciju dzīvē ir mainījies pēc brīvprātīgā darba apmācībām, kurās piedalījās arī dzīvnieku pansijas Ulubele vadītāja Ilze Džonsone un AFS Latvija brīvprātīgo tīkla koordinatore Silva Vikmane, kā Valmieras novada fonda aktivitātes brīvprātīgā darba organizēšanā pēdējo gadu laikā, par kurām pastāstīs fonda vadītājs Ansis Bērziņš.

 

Uz rīkoto konferenci “Brīvprātīgais darbs – Tavs veiksmes pakāpiens II” aicinām uz Latvijas NVO, pašvaldības un citus interesentus, kas notiks Birojnīcā, Dzirnavu iela 84 k-2 (Berga Bazārs), Rīgā š.g. 21. aprīlī. Uzsveram, ka konferencei nepieciešams elektroniski pieteikties līdz š.g. 19. aprīlim (ieskaitot) - http://ej.uz/BDkonf16_piet

 

Noderīga informācija

Pasākuma programma

 

Valmieras novada fonda rīkoto konferenci finansiāli atbalsta Islande, Lihtenšteina un Norvēģija (EEZ finanšu instruments), savukārt fonda ikdienas darbību atbalsta arī Borisa un Ināras Teterevu fonds un Valmieras pašvaldība.